0

سوالات متداول تیکتا

قبل از ارسال تیکت، حتما سوالات متداول را مطالعه کنید. از ثبت چند تیکت خودداری کنید و تمام مسائل و سوالات خود را تنها در یک تیکت ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ دریافت کنید.

برای دسترسی به آموزشها بعد از ثبت نام لطفا طبق این ویدیو عمل کنید:

https://zhivaramoozan.com/acces-content-zhivar/

درصورت عدم دسترسی بعد از اقدامات لازم، لطفا اطلاع دهید تا بررسی‌های بیشتری انجام شود.

برای حل شدن مشکل مشاهده ویدئوها درحال حاضر دو راهکار داریم:

1) زمانی که وارد صفحه‌ی ویدیوی مورد نظرتون میشید، لطفا چند لحظه (حدود 30 ثانیه) صبر کنید تا ویدیو روی صفحه‌ی پلیر نمایش داده بشه و بعد دکمه‌ی پلی رو بزنید.

2) روی “دانلود ویدیو” که زیر هر بخش هست کلیک کنید و توی صفحه‌ای که باز میشه به صورت آنلاین ببینید یا ویدیو رو دانلود کنید و بعد ببینید.

درصورتی که با هیچکدوم از این کارها حل نشد، بفرمایید که به شکل دیگه‌ای بررسی و حل کنیم.

بابت مشکلی که هست از شما عذرخواهی میکنیم، بخش زیادیش به علت محدودیتهای اینترنت و اختلال سرورهای مختلف هست.

درصورتی که دوره یا آموزشی را ثبت نام کرده‌اید که فایلی به صورت پیوست دارد، مانند فایلهای راهنمای وبینارها، چکلیست‌ها یا ایبوک‌های ژیوارآموزان، باید به قسمت حساب کاربری بروید و از آنجا روی “دانلودها” کلیک کنید. همچنین میتوانید از لینک زیر برای دسترسی به فایلهای دانلودی خودتان استفاده کنید:

https://zhivaramoozan.com/my-account/downloads

هر دوره‌ای که ثبت‌نام کرده باشید، یک انجمن اختصاصی برای پرسیدن سوالاتتان دارد، برای ورود به بخش انجمن و پرسیدن سوالات باید در بخش پنل کاربری، قسمت دوره‌های شما، روی دوره‌ای که ثبت‌نام کرده‌اید کلیک کنید. بعد از باز شدن صفحه‌ای که در آن لیست جلسات وجود دارد، روی دکمه‌ی “پرسیدن سوالات مربوط به دوره” کلیک کنید و با نوشتن موضوع سوال و متن سوالتان، از مدرس و دیگر شرکت کنندگان بخواهید به شما جواب بدهند.

برای دریافت سرتیفیکیت هر دوره باید بعد از دیدن دوره و گذراندن آزمون اختصاصی آن با نمره‌ی قبولی اقدام کنید. بعد از اینکه در آزمون پایانی نمره قبولی کسب کردید از طریق لینک زیر و پرکردن فرم مشخصاتی که در آن قرار داده شده‌است، درخواست سرتیفیکیت را ارسال کنید:

https://zhivaramoozan.com/lan10

در هر دوره و مخصوصا پایان آن، یک یا چند آزمون برای مرورمطالب و اطمینان از یادگیری شما جهت صدور سرتیفیکیت قرار داده شده است. برای شرکت در آزمونها باید بعد از ورود به پنل کاربری، از قسمت دوره‌های شما روی دوره‌ای که میخواهید آزمون بدهید کلیک کنید و بعد از وارد شدن به صفحه‌ای که سرفصلهای دوره در آن قرار دارد، روی “آزمون پایانی” یا “آزمون…” کلیک کنید. بعد از پایان آزمون نیز فراموش نکنید که دکمه‌ی ثبت و پایان آزمون را بزنید تا نمره‌ی شما محاسبه و به شما اعلام شود.

اگر رمز عبور خودتان را فراموش کرده‌اید در صفحه‌ی ورود به پنل کاربری، روری “گذرواژه‌ی خود را فراموش کرده‌اید؟” کلیک کنید، سپس وارد صفحه‌ای میشوید که از شما میخواهد نام کاربری یا ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل، یک ایمیل برای شما ارسال میشود که در آن یک لینک برای تغییر گذرواژه قرار دارد، شما باید روی آن لینک کلیک کنید و بعد از باز شدن لینک، یک رمز عبور جدید برای خودتان تنظیم کنید. رمز عبور جدید را در کادر پایینی نیز باید وارد کنید و بعد روی “ذخیره” کلیک کنید تا رمز عبورتان تغییر کند. از این به بعد شما باید با رمز جدید وارد شوید. (اگر ایمیلی دریافت نکردید، به قسمت اسپم ایمیلهایتان هم سری بزنید).

برای ارسال درخواست پشتیبانی به چند طریق میتوانید اقدام کنید:

  • کلیک کردن روی علامت پشتیبانی که در تمام صفحات سایت، پایین سایت و سمت چپ وجود دارد و بعد ارسال درخواست پشتیبانیتان.
  • ورود به پنل کاربری و کلیک روی قسمت “تیکت‌های پشتیبانی” و بعد کلیک روی ارسال تیکت برای فرستادن درخواست پشتیبانی.
  • کلیک روی لینک زیر جهت ارسال تیکت:

https://zhivaramoozan.com/support/send-ticket/

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است