0
">

دوره جامع آموزش spss برای پژوهشگران در دو سطح مقدماتی و پیشرفته

تصویر شاخص
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
‎$۲۵۹٬۰۰۰٫۰۰

توضیحات دوره:

تقریبا میتوان گفت محال است که قدم در راه پژوهش گذاشته باشید و اسم نرم افزار spss به گوشتان نخورده باشد.spss  یک نرم افزار تحلیل داده‌های آماری است که در زمینه‌های مختلفی به کار میرود اما کاری که ما با آن انجام میدهیم تحلیل داده‌های حاصل از پژوهشهایمان برای ثبت در بخش نتایج مقاله است. این نرم افزار پرکاربردترین نرم افزار آماری موجود برای تحلیل اطلاعات است و سالهاست که در اوج محبوبیت مانده و جای خود را به رقبا نداده. به علت کاربرد زیاد این نرم افزار در پژوهش تصمیم گرفتیم که نحوه کار با آن را به صورت کامل از پایه‌ای ترین تعارف و مسائل تا سطح پیشرفته برای شما آماده کنیم. در این دوره هرآنچه که برای تحلیل اطلاعات پژوهشهای کمی خودتان لازم دارید به شما آموزش میدهیم، اما این نکته را نیز به شما میگوییم؛ هدف ما از آموزش این نرم افزار قطع ارتباط شما با متخصص آماری نیست، شما هرقدرهم که در مسائل آماری و کار با این نرم افزار قوی باشید باز هم بهتر است که از یک فرد با تجربه و متخصص کمک بگیرید، هدف ما این است که خوتان بتوانید دستورات متخصص آماری را به خوبی اجرا کنید و تجزیه و تحلیل اطلاعاتتان را انجام دهید. دوره جامع آموزش آمار و spss برای پژوهشگران در دو سطح مقدماتی و پیشرفته آماده شده است. در سطح مقدماتی شما با مفاهیم آمار توصیفی، فضای نرم افزار، نحوه وارد کردن اطلاعات و در مجموع کار با نرم افزار آشنا میشوید. در بخش پیشرفته ما آزمونهای آماری پرکاربرد دیگری را به صورت تئوری و عملی به شما آموزش میدهیم، یعنی در وهله اول به شما میگوییم که این آزمون چه معنا و مفهومی دارد و بعد به شما یاد میدهیم که چطور در نرم افزار آنرا اجرا کنید.

 

 

اطلاعات دوره:

این دوره شامل بیش از 8 ساعت آموزش است که در 13 جلسه به صورت فایل ویدئویی ضبط شده ارائه میشود.

 

مدرس دوره:

خانم زهره منوچهری

دانشجوی دکتری آمار زیستی با بیش از 6 سال سابقه تدریس در دانشگاههای کشور

مخاطبین دوره:

تمام کسانی که میخواهند پژوهش را به صورت اصولی دنبال کنند

اساتید و مدرسین آمار و spss

افرادی که درحال انجام پژوهش و مقاله نویسی هستند

 

 نحوه برگزاری دوره+توضیح روند پشتیبانی دوره:

مطالب این دوره به صورت فایل ویدئویی ضبط شده در 13 جلسه به شما ارائه میشوند و همزمان با ثبت نام و دسترسی به ویدیوها از طریق سایت، لینک گروه تلگرامی مربوط به دوره نیز به شما داده میشود. در گروه تلگرامی شمامیتوانید تا حداقل شش ماه بعد از ثبت نام تمام سوالات خودتان را مطرح کنید و پاسخ سوالتان را دریافت کنید.

 

 

سرفصلهای دوره ی مقدماتی و پیشرفته spss:

 

  •  نحوه ی نصب و دریافت برنامه ی spss
  • آشنایی با spss و ساختارآن
  • تعریف متغیر و ورود داده‌ها به spss
  • آمار توصیفی
  • محاسبه و ترسیم جداول فراوانی برای متغیرهای کیفی
  • مدیریت فایلها در spss
  • دستورات اصلاح داده‌هادر spss
  • آزمون های مقایسه دو میانگین 
  • آنالیز واریانس (ANOVA)
  • آشنایی با ضرایب همبستگی
  • رگرسیون خطی
  • رگرسیون لجستیک
  • آزمونهای ناپارامتری
  • و هرآنچه باید برای کار با این نرم افزار و تحلیل داده‌های کارهای پژوهشیتان بدانید

 

نکات کلیدی و وجه تمایز این دوره:

ارائه فایل ویدیویی ضبط شده

پشتیبانی پاسخ به سوالات شما تا شش ماه پس از ثبت نام

ارسال آپدیت دوره به صورت رایگان

امکان انصراف از دوره تا جلسه سوم و دریافت تمام مبلغ پرداختی در صورت نارضایتی

صدور گواهی شرکت در دوره در صورت قبولی در آزمون پایانی ژیوارآموزان

 

 

سوالات متداول:

پیش نیاز شرکت در این دوره چیست؟

این دوره پیش نیاز خاصی ندارد اما انتظار میرود شما با جایگاه داده‌ها در کارهای پژوهشی آشنا باشید و بدانید نتایج خروجی از این نرم افزار در چه بخشی از مقاله شما کاربرد دارند.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

تسلط بر محتوای این دوره برای تمام کسانی که قصد دارند به صورت اصولی پژوهش را دنبال کنند و مقالاتشان در مجلات معتبری چاپ شود مناسب و لازم است.

پس از پایان دوره چه مزیتی نسبت به الان خواهم داشت؟

پس از پایان این دوره شما دید روشنتری برای انجام پژوهشهایتان و مشورت با اساتید راهنما و مشاورین آماری خود دارید و دیگر دچار سردرگمی برای تحلیل نتایج پژوهش و گزارش آنها در مقاله‌تان نخواهید شد.

آیا تضمینی وجود دارد که محتوای این دوره کاربردی باشد؟

باتوجه به سابقه مدرس و همینطور گروه ژیوارآموزان در تدریس و تدوین محتواهای کاربردی در زمینه پژوهشهای علوم پزشکی، تقریبا میتوان گفت احتمال اینکه این دوره کاربردی نباشد صفر است، اما نگران نباشید ما حتی برای تفاوت سلیقه‌هاهم مخاطبینمان را درک میکنیم و در صورتی که به این نتیجه رسیدید که محتوای دوره یا شیوه‌ی ارائه یا هر چیز دیگر مطابق میلتان نیست میتوانید انصراف دهید و تمام وجه پرداختی خودتان را بدون هیچ کم و کاستی تا حداکثر 72 ساعت پس از انصراف پس بگیرید.

جواب سوالاتی که ممکن است برایم پیش بیاید را چطور پیدا کنم؟

با آموزش‌های کامل ما احتمال اینکه سؤالی برای شما پیش بیاید خیلی کم است اما نگران نباشید، هرسوالی که داشته باشید در گروه اصلی که شما بلافاصله بعد از ثبت‌نام عضو می‌شوید می‌توانید بپرسید و حداکثر تا 8 ساعت بعد پاسخ آن را به‌صورت کامل دریافت می‌کنید.

اگر محتوای دوره کامل نبود چه اتفاقی میافتد؟

تاکنون بیش از 100 نفر از محتوای این دوره استفاده کرده‌اند و تمام نکات لازم از نظر شرکت کنندگان بررسی شده و محتوا آپدیت و تکمیل شده است، اما اگر به فرض محال این مورد از جانب شما و دیگر شرکت کنندگان اعلام شود حداکثر تا یک هفته بعد محتوای ویدیویی مربوطه تهیه شده و در گروه قرارداده میشود.

هزینه شرکت در دوره شما نسبت به بقیه جاها خیلی کمتر است، به نظرم با این هزینه آموزش شما کیفیت خوبی ندارد. اینطور نیست؟

حق با شماست، هزینه آموزشهای ما نسبت به دیگر آموزشگاهها و موسسات کمتر است، دلیل آن هم کاملا مشخص است، فلسفه وجودی ما این است؛ جبر اگر بین تو و علم کشیده دیوار / روی آن پنجره‌ای هست به نام ژیوار” ما برای تحقق برابری آموزشی تلاش میکنیم نه فقط پول و مسائل مالی.

آیا واقعا تضمین بازگشت کامل وجه درصورت هرگونه عدم علاقه به محتوا وجود دارد؟

بله در این دوره آموزشی شما تا قبل از ارسال جلسه سوم می‌توانید بدون هیچ مشکلی از دوره انصراف بدهید و تمام وجه پرداختی خود را پس بگیرید. بعدازاین مرحله هم فقط به علت پرداخت هزینه‌های دوره امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

قیمت :

259000 تومان

دروس: 21موضوعات: 0آزمون ها: 0تاریخ انتشار: 20 آگوست 2021آخرین بروزرسانی: 4 اکتبر 2023تعداد بازدید: 6074
قوانین و مزایای استفاده
  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق ژیوارآموزان
  • به صورت رایگان یک یا چند آموزش را دریافت می کنید.
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است