0

قوانین بازگشت وجه ژیوارآموزان

گارانتی بازگشت وجه 30 روزه ژیوارآموزان

شاید از دیدن تضمین بازگشت وجه ما تعجب کرده باشید، شاید با خودتان گفته باشید محال است واقعی باشد و فقط برای جذب مخاطب است و وقتی که ناراضی بودیم و پولمان را خواستیم بهانه‌ای جور میکنند و پول را پس نمیدهند یا اصلا جواب نمیدهند. در هر صورت کاملا حق دارید، به هرحال کمتر جایی پیدا میشود که بگوید آموزش را دریافت کن، تا یک ماه بعد هم اگر ناراضی بودی پولت را پس بگیر، حتی اگر کل آموزش را دیده باشی. اما حقیقت است که ما این شرایط را واقعا فراهم کرده‌ایم.

 

اگر بیشتر با ما آشنا باشید میدانید که طی دوسالی که فعالیتمان را به صورت جدی شروع کرده‌ایم، چندین دوره رایگان برگزار کرده‌ایم و حتی برای شرکت کنندگان دوره‌ها جوایزی گذاشته‌ایم، اگر در دوره‌های پروپوزال نویسی ما بوده باشی میدانی که برای نفرات برتر هرگروه یک دوره را جایزه میگذاریم که ارزش مادی‌اش از تمام مبلغی که برای دوره پرداخت کرده‌اند بالاتر است، پس میفهمی که برای ما کیفیت آموزش و یادگیری خیلی مهمتر از چند هزار تومانی است که متعهد شده‌ایم به مخاطبان ناراضیمان برگردانیم.

 

بگذریم، درهرصورت این قانونی است که ما در ژیوارآموزان گذاشته‌ایم تا هم خودمان را متعهد کنیم که همیشه بهترینها را برای مخاطبانمان آماده کنیم و هم به مخاطبانمان اطمینان بدهیم که به کیفیت کارخودمان اعتماد داریم و اگر آموزشی عالی نبود میتوانند ما را با اظهار نارضایتی و پس گرفتن کل مبلغ پرداختیشان جریمه‌مان کنند.

 

اما بیایید قوانینی را تعیین کنیم که برای همه مشخص باشد که این روند بازگشت وجه در صورت نارضایتی چگونه است:

 

الف) قانون بازگشت کامل وجه پرداختی تا ۳۰ روز پس از ثبت نام در صورت نارضایتی، برای تمام محصولات ما وجود دارد مگر اینکه در صفحه محصول نوشته شده‌ باشد که این محصول گارانتی بازگشت وجه ندارد یا مدت زمان دیگری برای بازگشت وجه آن محصول تعیین شده باشد.

ب) درصورت هرگونه نارضایتی از محصول میتوانید از این قانون استفاده کنید، ممکن است کیفیت محتوا را قابل قبول ندانید یا فقط از صدای مدرس خوشتان نیاید، در هرصورت ما برای بازگشت وجه از شما سوالی نمیپرسیم.

ج) حداکثر سه روز کاری بعد از ارسال درخواست، مبلغ پرداختی شما برای دوره به شماره کارتی که اعلام کرده‌اید واریز میشود. دقت کنید که تعطیلات رسمی روز کاری حساب نمیشوند.

د) اگر محصولی را با تخفیف خریده باشد، ما در هنگام بازگشت وجه مبلغ محصول را با احتساب تخفیف برای شما واریز میکنیم. به عنوان مثال اگر قیمت محصولی ۱۰۰ هزار تومان باشد و شما هنگام ثبت نام با تخفیف ۵۰% فقط ۵۰ هزار تومان پرداخت کرده باشید، ما همان ۵۰ هزار تومان را برای شما واریز میکنیم.

و) بعد از اینکه مبلغ پرداختی به صورت کامل به شما عودت داده شد، محصول انصرافی از پروفایل شما حذف میشود و دسترسی شما به محتوای محصول قطع میشود.

ه) شما حداکثر برای سه محصول میتوانید از قانون بازگشت وجه استفاده کنید.

 

 فرایند درخواست تا بازگشت کامل وجه به صورت زیر است:

  • یک ایمیل با موضوع “درخواست بازگشت وجه محصول خریداری شده” بنویسید و در آن موارد زیر را ارسال کنید:

نام و نام خانوادگی /  شماره تماس / نام کامل محصول خریداری شده / هزینه پرداخت شده بابت محصول / شماره کارت به نام خودتان / اسکرین شات صفحه پروفایل کاربریتان که درآن محصول مورد نظر نشان داده شده است.

 

  • ایمیل نوشته شده را به این آدرس ارسال کنید:

zhivaramoozan@gmail.com

 

  • حداکثر تا ۳ روز کاری بعد از ارسال درخواست، فیش واریزی مبلغ مورد نظر برای شما ایمیل خواهد شد و محصول از حساب کاربریتان حذف خواهد شد.

 

  • تمام مراحل بالا را میتوانید از طریق آدرس تلگرامی زیر نیز انجام دهید:

zhivaramoozan_support@

 

 

چند کلام خودمانی‌تر

 

لطفا دنبال امتحان کردن ما نباشید، ما به قولی که دادیم پایبندیم و حتما فرایند بازگشت وجه رو تا یکماه پس از خرید در صورت نارضایتی انجام میدیم، اما اگر فقط میخواین مارو امتحان کنین لطفا اینکار رو نکنید، چون فقط باعث خستگی و آزار همکارای ما توی واحد مالی و پشتیبانی میشه.

 

سوالی که معمولا از ما میپرسید:

به نظرتون با این شرایط راه رو برای سو استفاده باز نذاشتین؟ یعنی یهو یه نفر بیاد آموزشارو کامل ببینه و یاد بگیره، بعد بگه راضی نبودم و شماهم که دلیل نمیپرسید، این کارتون بد نیست؟

 

جواب: به اعتقاد ما کسی که به آموزش دیدن اهمیت میده هیچوقت نمیتونه سواستفاده کنه و اگر اینکار روهم بکنه خیلی زود به این نتیجه میرسه که کارش درست نبوده و اشتباهش رو به طریقی جبران میکنه، به همین خاطر اصلا نگران این مساله نیستیم.

 

 

و اما سخن پایانی:

ما این شرایط رو گذاشتیم که شما با خیال آسوده خرید کنید و آموزش ببینید، ماهم مثل شما روزی دانشجو یا دانش آموز بودیم و برای تامین هزینه‌های آموزش و مسائل مختلف به مشکل میخوردیم و بارها برامون پیش اومده که از خرید محصولی یا شرکت توی دوره‌ای که خیلیم براش هزینه کردیم ناراضی بودیم، ولی کسی به شرایطمون توجه نکرد و به شکایتمون گوش نکرد. ما مثل بقیه نیستیم، درکتون میکنیم و حتی به اختلاف سلیقه‌تون باهامون احترام میذاریم. ما برای ثانیه به ثانیه عمرتون که با محصولات ما سپری میکنید و ریال به ریال هزینه‌ای که پرداخت میکنید ارزش و احترام قائلیم، پس با خیال راحت خرید کنید و هرجا حس کردین محصولی به دردتون نخورده بهمون بگین، شکایت، انتقاد یا پیشنهادیم اگه داشتین ما با کمال میل میشنویم و به کار میگیریم.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است